Hos TRIKEL har vi udviklet en løsning, hvis formål er at hjælpe med to vigtige opgaver hos foreningens bestyrelse:
Trikel tager sig selvfølgelig af alle de sædvanlige økonomiske opgaver som:
men derudover tilbydes mange hjælpeværktøjer for bestyrelsen, f.eks. en nem godkendelseprocedure for regninger og udlæg (eksempel til højre). Bestyrelsen bliver notificeret via app (og/eller e-mail hvis ønsket) når en ny regning skal godkendes. Godkendelse kan ligeledes ske direkte fra app/web. Derudover kan regninger knyttes til en bestemt sag og/eller facilitet. På den måde kan foreningen hele tiden følge med i, hvor meget et bestemt projekt har kostet. Eller hvis man f.eks. har en problematisk port, elevator eller andet, så kan man via denne tilknytning nemt overvåge, hvor meget faciliteten har kostet foreningen over tid.
Mange bestyrelsesmedlemmer kommer til at foretage udlæg af den ene eller anden slags. Gennem Trikels app kan man nemt tage et billede af kvitteringen og tilføje den til godkendelsesprocessen lige som andre regninger, dog med den undtagelse selvfølgelig, at man ikke selv kan godkende udlægget. Efter endt godkendelse, bliver udlægget straks overført til den bank-konto, som bestyrelsesmedlemmet har registreret i Trikel.
Vi har lavet funktionen fordi vi selv hos andre administratorer har oplevet en tung proces ala
Hvis foreningen er medlem af Trikel-netværket, så giver vi automatisk 10% rabat på vores priser. Hvis aftalen underskrives (naturligvis med et forbehold for generalforsamlingens godkendelse) inden udgangen af 2019, så gives der i alt 20% rabat
Få et tilbud her